BuscaPé, líder em comparação de preços na América Latina

1.5.07

Nada Como uma Casa Própria

Felizmente, esta é a última postagem do mundohev.blogspot.com, no mês passado anunciei uma pausa nas postagens por causa da falta de tempo e de organização do mesmo. Como prometido, agora estamos em domínio próprio. É claro, ter usado a plataforma blogger foi muito bom para mim, mas agora terei mais liberdade para administrar meu blog.

Agradeço a todos vocês que assinaram os feeds, os que comentaram, os que me linkaram, e os que prestigiam meu trabalho de alguma outra forma. Parece meio clichê mas, sem vocês não teria motivação nem pra procurar uma hospedagem.

O novo endereço é mundohev.com, espero vocês lá.

Fiquem com Deus.

3 comentários:

Anônimo disse...

Please help me I need wireless data collection tool for my Blackberry and Motorola. It needs to let me do custom forms such as wireless inspection form. They need to support drop down menus, GPS, check boxes, capture photos, and bar coding. Please Help?

Anônimo disse...

Please help me I need wireless data collection tool for my Blackberry and Motorola. It needs to let me do custom forms such as wireless inspection form. They need to support drop down menus, GPS, check boxes, capture photos, and bar coding. Please Help?

Anônimo disse...

I have been working in a mortgage business for about 4 years and we found a solution that does this. We use it for wireless GPS tracking and bar code reading. We can customize the forms on-the-fly with wireless inspection forums which saves us a lot of time over a customized solution. Company name is Westlake out of LA I think. There is a website www.westlakesoftware.com. Their product is call AirMobility.net. They made a custom Extranet for us for our company to use but their main product site is www.airmobility.net. Easy service to setup for us to migrate the information to our back office system. We use the technology and route it to 40 different servers nationally; has worked flawlessly for about three years. Give it a try see if it works for you.
Carlos Arroyo, VP IT